Archive for March, 2009

Bomen zijn relaxed

18, Mar 2009

Engels onderzoek onder 52.700 mannen en vrouwen laat zien dat er minder kanker voorkomt bij mensen die geen vlees eten.
De onderzoekers van de University of Oxford volgden jarenlang mensen tussen de 20 en 89 jaar. Zij werden opgedeeld in een groep vegetariërs, viseters en vleeseters. Hieruit blijkt dat mensen die vis eten of vegetarisch zijn, [...]


top